fredag 6 maj 2011

Tjaba, tjena, hallå!

Nu är det min tur att skriva här på bloggen! På lördag ska jag åka på utflykt alldeles ensam. Husse och matte är med förstås, men Darwin och Leo får stanna hemma. Vi ska visst till nåt ställe som heter Eksjö. Matte säger att det är långt dit och vi måste gå upp jättetidigt på morgonen. Vi ska på nåt som heter kattutställning. Darwin och Leo har varit på sånt förut men inte jag. De har berättat för mig att det är både kul och lite tråkigt. Det är kul för att man får se massa folk och man blir fjäskad med, och om man har tur får man en ny leksak också! Men man måste sitta i en bur ganska mycket och det är ju rätt trist.

Om ni vill veta hur det går för mig på utställningen så kan ni läsa på Twitter, http://twitter.com/#!/Bustassarna. Matte kommer skriva där och berätta vad som händer under dagen. Missa inte det!

Hälsningar
Nellie

1 kommentar:

  1. Hej Åsa och Nellie.
    Det blir ju spännande med er 1. utställning.
    Jag önskar er lycka till och att ni behålla lugnet... som säkert inte komma bli helt enkelt eftersom allt är nytt för Nellie.
    Jag kommer följer er blogg och twitter.
    Synd att jag inte kan vara med er i Eksjö.
    MVH
    Birgit Elisa och katterna

    SvaraRadera