torsdag 17 februari 2011

Hej Nellie!

Igår kväll, strax efter att vi fått våran kvällsmat, åkte husse och matte bort. När de kom hem ett par timmar senare sa de att vi ska få en lillasyster i slutet av mars! Hon ska få åka på utställningar ihop med Darwin så att jag slipper. Jag tycker ju det är så himla tråkigt att sitta instängd hela da'n. Man behöver ju få springa av sig några gånger per dag. Men nog om mig. Lillasyster är av samma ras som Darwin, en brittisk korthår. I stamtavlan heter hon S*KillerCats Grand Lisboa fast matte har bestämt att hon ska heta Nellie till vardags. Jag ger mig sjutton på att hon kommer få en massa rosa leksaker av matte när hon flyttar hit. Fjantigt! Men jag tror att det kan bli kul med en lillasyster i huset. Då får jag nån att leka med när slöfocken Darwin och surtanten Bum-Bum inte vill.

Ha're!
Leo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar